0
توزيع بيش از ?? هزار جلد از «خداحافظ سالار» در پويش روشنا

توزيع بيش از ?? هزار جلد از «خداحافظ سالار» در پويش روشنا

 سه شنبه 16 مرداد 1397 / بازدید 422 / نظرات 0 /

بيش از ?? هزار جلد از کتاب «خداحافظ سالار»، نوشته حميد حسام در بازار کتاب توزيع شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران پويا، کتاب «خداحافظ سالار»، خاطرات همسر سردار شهيد حسين همداني است که حميدحسام، نويسنده برجسته دفاع مقدس آن را به رشت? تحرير درآورده است. دهمين دوره پويش مطالعاتي روشنا که با محوريت اين کتاب در حال برگزاري است، تاکنون بيش از 35 هزار جلد از اين اثر را توزيع کرده است.
کتاب «خداحافظ سالار» خاطرات پروانه چراغ نوروزي از همراهي با همسرش در روزهاي مبارزه است، داستان اين کتاب از سال 1390 آغاز مي شود که شهيد همداني خانواده خود را در اوج بحران سوريه که دمشق در آستانه سقوط بود، آگاهانه به دمشق مي‌برد. زندگي شهيد همداني مملو از حادثه، مجروحيت، گمنامي و کارهاي بزرگي است که ناشناخته مانده، بخشي از کتاب «خداحافظ سالار» به خاطرات و نقش شهيد همداني در تاسيس سه لشکر سپاه در سال‌هاي دفاع مقدس و مأموريت‌هاي متعددي از جمله حضور وي در آفريقا و در نهايت دفاع از حرم اهل‌بيت(ع) در سوريه مي‌پردازد.
سردار سرلشکر شهيد حسين همداني (ابو وهب) در سال 1329 در شهرستان آبادان ديده به جهاد گشود و در سن 61 سالگي پس از چهل سال مجاهدت و نبرد در راه اسلام در تاريخ 16 مهرماه 94 در نبرد با تروريست هاي تکفيري در سوريه به فيض شهادت نائل آمد.
فرماندهي لشکر 32 انصارالحسين استان همدان، فرماندهي لشکر 16 قدس استان گيلان، معاونت عمليات قرارگاه قدس، فرماندهي قرارگاه نجف اشرف و فرمانده لشکر 4 بعثت، رئيس ستاد نيروي زميني سپاه پاسداران، جانشيني فرماندهي نيروي مقاومت بسيج سپاه (دو دوره)، مشاور عالي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، جانشين سازمان بسيج مستضعفان، عضو هيات امناي هيات رزمندگان و فرماندهي سپاه محمد رسول الله (ص) تهران از جمله مسئوليت هاي سردار حسين همداني بود.
دهمين دوره پويش مطالعاتي «روشنا» تا پايان شهريورماه تمديد شده است. علاقه‌مندان براي دريافت اطلاعات بيشتر و همچنين نحوه شرکت در اين مسابقه مي‌توانند به اينجا مراجعه کنند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

درباره ما

 چاپ فلکس و بنر طباطبائی  با سالها تجربه و توليد بهترين و با کيفيت ترين محصولات مفتخر به ارائه خدمات به همشهریان بزرگوار مي باشد. در طي ساليان گذشته رضايتمندي مشتريان نيز يکي از افتخارات مجموعه ماست

عضویت در باشگاه ما

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

تماس با ما

بیرجند-خیابان شهدا - بین شهدا 1 و 3

05632226532

09155614057

05632226532

chap.tabatabaei@yahoo.com