0
مهم ترين مزيت هاي ورزش در آب که تاکنون نمي دانسته ايد

مهم ترين مزيت هاي ورزش در آب که تاکنون نمي دانسته ايد

 سه شنبه 16 مرداد 1397 / بازدید 411 / نظرات 0 /

ورزش در آب يکي از بهترين انواع ورزش هاست که علاوه بر سلامت جسم به سلامت روح نيز کمک مي کند. در اين مقاله به برخي از مهم ترين مزيت هاي ورزش در آب مي پردازيم.

مزيت هاي ورزش در آب چيست؟
ورزش در آب براي تمام گروه هاي سني - از کودکان تا افراد سالمند - مفيد است. حتي افرادي که با آسيب ديدگي هاي عضلاني، تاندون يا استخوان مواجه شده اند و همچنين افراد داراي اضافه وزن و زنان باردار مي توانند ورزش در آب را امتحان کنند.
هر نوع ورزشي براي سلامت بدن انسان خوب است، و ورزش هايي که با آب سر و کار دارند، در زمره تمرينات کم فشار قرار مي گيرند، که مي تواند از بسياري جهات براي انسان مفيد باشد.
به گزارش"ان‌سي‌بي‌آي"، NCBI هنگامي که در آب هستيد، بدن حدود 90 درصد سبک‌تر احساس مي شود.اين به معناي آن است که هنگام ورزش در آب، بدن اثري مشابه با ورزش در خشکي را تجربه نمي کند.
همچنين، ورزش در آب شما را از فعاليت هاي يکنواخت در باشگاه دور مي کند. با انجام ورزش هاي آبي، شما مي توانيد طي مدت زمان انجام تمرينات ورزشي شادابي خود را حفظ کنيد، در شرايطي که يک برنامه تمرينات ورزشي در خشکي مي تواند به طور معمول با خستگي و افت سطوح انرژي همراه باشد. افزون بر اين، ورزش در آب سرگرم کننده و لذت بخش است.
همچنين، اين نوع از ورزش معمولا به تجهيزات اضافه خاصي نياز ندارد. تنها کافي است تا در استخر شنا کرده و آماده جلسه تمريني خود شويد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

درباره ما

 چاپ فلکس و بنر طباطبائی  با سالها تجربه و توليد بهترين و با کيفيت ترين محصولات مفتخر به ارائه خدمات به همشهریان بزرگوار مي باشد. در طي ساليان گذشته رضايتمندي مشتريان نيز يکي از افتخارات مجموعه ماست

عضویت در باشگاه ما

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

تماس با ما

بیرجند-خیابان شهدا - بین شهدا 1 و 3

05632226532

09155614057

05632226532

chap.tabatabaei@yahoo.com